Friday, December 4, 2009

Känguruuuuuuu, melon ja emu






Ise ka ei usu aga juba ongi tahtmine teiega oma uudiseid jagada. Mul on uus töö. Kuna paprika hooaeg sai juba läbi siis mul õnnestus veel lõppevast meloni (Rockmelon ja Honeydew) hooajast osa saada. Töötan samas farmis, kus Nikitagi. Tema töötab põllul ja mina laos. Pakin meloneid kastidesse, keerulist midagi ei ole. Masin kaalub ära, et ühte kasti ikka kõik ühesugused läheks ja minul jääb ainult kastis paigutamine. Jalad natuke väsivad ära püsti seismisest aga muidu hullu ei ole. Eestis muidugi ei kujutaks seda tööd ette. Nii rasket füüsilist tööd ma varem polegi teinud aga samas on kolme nädala pärast paradiisi randade vallutamine meil nii, et rannabeibe keha kulub ära!

Jaa varsti hakkame reisima, arvatavasti jõulude ajal. Sõidame mööda rannikut alla poole kuni Brisbane`i kui just ennem kuskile peatuma (elama) ei jää. Meil ju vaba voli, tee mis tahad. Põnev nii, onju?

Täna tulin töölt ja nägin esimest korda vabas looduses kekslevaid kängurusi. Neid oli vist viisteist tükki. Nii vafffa, kõik aasia plikad olid ninad vastu auto aknaklaasi ja kiljusid kangaroooooooo....... Üleeile nägin aga emu, ise arvasin, et on jaanalind. Nikita arvas, et mul pärast pikka tööpäeva vapsee luulud tekkinud aga täna ta kohtus ise isiklikult selle suure linnuga ja tunnistas, et ta naisel on õnneks ikka kõik seal üleval kupli all korras.

Procterlastest (eesti töökaaslased) tunnen puudust. Kaks korda olen unes näinud, et olen eestis tagasi. Ühel korral sain P&G`sse jälle tööle, teisel korral ei õnnestunud. Hahaa!!! Muidu hoian ikka kätt pulsil, poes ei jää need riiulid kunagi vahele, ikka vaatan, mis põnevat toimub. Mulle meeldib siin see, et minu lemmik shampoon on siin poodides saadaval. Herbal Essences on siin nii ilusas ja suures pudelis. Ma tassisin eestist muidugi kaasa, aga nüüd hakkavad varud otsa saama. Kuna eestis vist lõpetati see müük ära siis ma vist peaks Moile ka saatma siit mõned pudelid, ta ka kahtlemata fännab seda toodet. Siin kohal saadangi teile kõigile tervisi ja olge seal ikka toredad. (Hetkel tuleb telekast taustaks Venus SPA Breeze`i reklaam).

Teie teised kallid mitte Procterlased, teist tunnen ma ka puudust. Pisikese Bianca kasvamist tahaks me Nikitaga väga näha. Pere ringis jõulud, lume, kuuse ja verivorstiga. Mmmmmm.... Ja sõbrad ja sõbrannad mina veel nii pea eestisse ei tule aga teie olete kõik vägagi oodatud Austraaliasse.

Aga muidu on karavan pargi elu ka mõnus. Igatsus kodu järgi on muidugi suur aga peame hakkama saama. Homme on minul vaba päev, pesen pesu ja päevitan. Ja on aeg poodi minna süüa ostma. Täna tegime pelmeene. Ma arvan, et tulid paremad kui eestis. Ise (Nikita) tehtud, hästi tehtud! Teie ma loodan olete juba riisiroa omale menüüsse võtnud ja plaanite seda varsti teha.

Austraalias on palju põnevat, kängurud, possumid, kohalike aktsent ja igast muud meile võõrad asjad. Kui ma kunagi väike olin arvasin ma, et Austraalias käijakse tagurpidi. Tagurpidi selles mõttes, et kõik on peaalaspidi. Aga seda ma arvasin ainult selle pärast nii, et ma olin noor ja silmaring ei olnud veel väga lai. Nüüd ma olen suur, tark ja osav ja tean, et nad käivadki tagurpidi! Tegelt mõtlen ma selle all liiklust. Nemad sõidavad siin vastassuunas nagu Inglismaal. Minu jaoks on see siiani nii keeruline. Autoga ma siin veel ise ei ole pidanud sõitma aga juba kaasreisijana on kõhe tunne. Kogu aeg tekib tunne, et oled jumala vales kohas ja sõidad vastutuleva autoga kokku. Tegelt on sellega hakkama saamikseks hästi lihtne nipp, mille plaanin varsti järgi proovida. Kui sa sõidad autoga siis sa pead ise asetsema alati tee keskel nagu Eestis ainult, et siin on ju rool ka valel pool. Loodan, et see nipp aitab ka, muidu teeme auto katki. Teine jama on see, et ma ei kujuta ette kuidas me vasaku käega käike vahetada saame aga sellest ma kirjutan teile kui see hetk on käes.

Teile lubatud paprika vabriku videoga on kahjuks probleeme. Miski pärast ei lase üles laadida. Aga me proovime varsti sellega ikka hakkama saada ja ehk selleks ajaks saan meloni tööst ka teile väikse klipi lindistada. Panen mõned pildid veel vanadest töökaaslastest. Need käe jäljed minu pükstel on kloorist, sellega pestakse siin paprikat ja siis külmutatakse. Maha seda keemiat et pesta. Nii, et mina enam külmutatud paprikat ei söö..

Teile mõnusat jõulu meeleolu ja jälle kirjutamiseni/lugemiseni. Ja olge jõulukuul oma lähedaste vastu eriti lahked ja head. See on parim kink jõuludel! Mina igaahes annan endast parima. Aga nüüd lähen ronin oma väsinud mehe kaissu ja loodan teid kõiki minu mõnusates värvilistes unenägudes kohata.

Tervitame Teid!!!
Ele ja Nikita

3 comments:

  1. Nüüd sa näed kängurusid vähemalt kohas, kus nad reaalselt olemas olla võivad. Mitte nagu Tallinn-Pärnu maanteel :D See oli hea kild! :)

    ReplyDelete
  2. Me Merkaga ka arutasime seda. Aga tegelt jumala hea, et nägin luulusid Tln-Pärnu mnt`l, sest nad ei ole kuigi targad loomad ja ronivad autole ette. Ja Merka autol ei ole kängururaudu :)

    ReplyDelete
  3. tore, et ikka meeles pead ja mäletad ning ikka herbalit kasutad ;)
    Varssavis ka uus herbal olemas, roosa variant muidugi minu lemmik... praegu olen Bangkokis puhkusel ja muidugi siingi on mulle vannituppa Herbal ostetud :)
    armas lugeda ka, et teil kõik hästi.
    olge nupsud!

    ReplyDelete