Saturday, January 9, 2010

Airlie beach, Yeppoon ja Tannum sands

Alustame kõige olulisemast. Täna hommikul ärkasime ühes ilusas paradiisi linnas nimega Yeppoon. Magada tuli küll autos aga see meid ei heidutanud, neljakesi autos on küll suhteliselt kitsas aga meie viies kaaslane, mitte vähem oluline Mitsubishi on meile mitmeks otstarbeks.

Nüüd aga asja juurde. Peale hommikusööki pargipingil (omlett – peekoni ja tomatiga ) läksime ühe eaka paari juurde, et teed küsida. Lõpuks kui olime hüva nõu kätte saanud soovisid nad meile head teed ja head uut aastat ja vanaproua kallistas mind ja ütles, et see on emalt, kes on kaugel. Nii hea soe tunne tuli sisse, sest see oligi nagu märk minu emalt kellel on täna sünnipäev!!! Siin kohal soovime sulle kallis ema palju palju õnne sünnipäevaks! Sinu kallis tütar Ele, tulija (väimees) Nikita, Randel ja Rene!

Nüüd kerin ajas tagasi ja jõuan Magnetic Islandile tagasi. Peale ilusaid jõule jätkasime oma reisi, sihiga Airlie Beachi, kus võtsime vastu uue aasta. Teekond praamiga mandrile tagasi oli juba nii meeletu. Helesinine lagoon ja siis märkas Randel midagi vees. Kas ma näen õigesti? Jaa, seal oli delfiin. Esimest korda elus näen vabas looduses delfiini. See oli meeletult ilus. Townsville jõudes võtsime suuna meile juba armsaks saanud Ayr`i. Tegime vajalikud sisseostud, tankisime auto ja kimasime Airlie Beachi poole. Sõit möödus kiirelt ja ilma vahe juhtumiteta. Leidsime endale sobiva karavan pargi ja sättisime ennast sisse. Õhtul vaatasime ranna ja linna üle ja nautisime head muusikat, mida tänavatel sai kuulata.

Airlie Beach on peamiselt turistidest kubisev ookeani äärne väike linn, kust lühikese laeva sõiduga on võimalik jõuda erinevatele paradiisi saartel. Meie seekord saare-reise veel ei teinud aga loodame siia kunagi tagasi jõuda.

2009 aasta viimasel päeval istusime eestlastega ilusti pika laua taga. Söögiks mõnusad BBQ kanavardad, kanakoivad, toorsalat, kartul ja muidugi ei puudunud laualt Ele special juustukaste. Poisid said veel enne uut aastat väikse ebameeldiva kogemuse. Hambadristis sai ostetud ühed elu kalleimad viinad. Kaks pudelit Smirnoffi maksid 600 krooni, kuna aga keegi karavan pargis varastas poistelt ühe ära siis ühe pudeli hinnaks tuli 600 krooni ja see tähendas, et meil oli kolm kainet poissi.

Aastavahetus saabus meil Magnumi nimelises baar-restoran-hostel`is. Koht kuhu kõik backbackerid olid kogunenud. Nii palju noori inimesi ma vist polegi varem koos näinud. Pidu oli võimas ja hea tuju andsid sisse uus-aasta kõned lähedastele. Pidu kestis vara-valgeni, ainus pisike mure tekkis pisut enne koju minemist. Vihma hakkas sadama ja see ei olnud niisama vihm. Tegu oli nii tugeva sajuga nii, et kolmekümne minutiga oli maa nii märg ja vesi nii sügav, et mu kingad olid lausa vee all. Telgi juurde jõudes oli aga õnneks meie kodu kuiv, vajusime sügavasse unne ja ärgates oli kõik kuiv jälle.

Paar päeva nautisime Airlie beachi veel ja siis otsustasime edasi sõita. Siin kohal läksid meie teed teiste eestlastega lahku. Oleme jälle neljakesi. Suund lõuna poole. Tänase öö saatsime mööda Yeppoonis ja praegu suundume Gladstone`i poole seal lähedal asub Tannum sands, kus plaanime järgmise öö veeta.

Teile kõigile uue aasta tervitused ja lund kühveldades ja autosi lumest puhastades meenutage meid!

Teie kallid Ele ja Nikita.